Дослідження

Дослідження 

 

Дослідження стихійної інтеграції учнів із вадами психофізичного розвитку (анкета для вчителів)

Шановні педагоги!
В наш час особливої гостроти набувають проблеми дітей з відхиленнями в розвитку. Пропонуються різні варіанти навчання цих дітей. Одним із них є інтеграція дітей з відхиленнями в розвитку в масові школи.
Інтеграція – це включення дітей з відхиленнями в розвитку в навчання в одному класі з нормальними дітьми.
З метою дослідження доцільності й особливостей такої інтеграції проводиться вивчення думки вчителів нішої школи.
Просимо Вас щиро відповісти на запитання анкети. Анкета є анонімною. Результати дослідження публікуватись і оголошуватись не будуть.
Вдячні Вам за співпрацю!
1.     Клас –
2.     Кількість учнів у класі –
3.     Загальна успішність, зокрема:
-         кількість відмінників –
-         кількість невстигаючих –
4.     З якими відхиленнями в розвитку є учні у Вашому класі (вказати кількість)?
-         вади зору –
-         вади слуху –
-         вади мовлення –
-         грубі відхилення в поведінці –
-         затримка психічного розвитку -
-         розумова відсталість –
-         порушення опорно-рухового апарату –
5.     Якої допомоги, на Вашу думку, потребують ці діти?
-         вади зору –
-         вади слуху –
-         вади мовлення –
-         грубі відхилення в поведінці –
-         затримка психічного розвитку –
-         розумова відсталість –
- порушення опорно-рухового апарату –Чи одержують ці діти спеціальну допомогу? Якщо так, то в якого спеціаліста?
-         вади зору –
-         вади слуху –
-         вади мовлення –
-         грубі відхилення у поведінці –
-         затримка психічного розвитку –
-         розумова відсталість –
-         порушення опорно-рухового апарату –
6.     Якою Ви бачите роль психолога в наданні допомоги цим дітям?
-         вади зору –
-         вади слуху –
-         вади мовлення –
-         грубі відхилення в поведінці –
-         затримка психічного розвитку –
-         розумова відсталість –
- порушення опорно-рухового апарату –
7.     З якими труднощами стикається вчитель у роботі з такими дітьми?
-         вади зору –
-         вади слуху –
-         вади мовлення –
-         грубі відхилення в поведінці –
-         затримка психічного розвитку –
-         розумова відсталість –
-         порушення опорно-рухового апарату –
8.     В чому полягають, на Вашу думку, особливості роботи вчителя з такими дітьми?
-         вади зору –
-         вади слуху –
-         вади мовлення –
-         грубі відхилення в поведінці –
-         затримка психічного розвитку –
-         розумова відсталість –
-    порушення опорно-рухового апарату –
9.      Проблема інтеграції дітей з відхиленнями в розвитку в масову школу може бути розв’язана так (виберіть потрібні варіанти ):
a)    створення в масовій школі спеціальних класів 
b)    прийняття цих дітей у звичайні класи 
c)    додаткова підготовка вчителя для роботи з цими дітьми
d)    наявність у школі посади педагога-дефектолога для роботи з цими дітьми
e)    ці діти мають навчатись у спеціальних школах

Дослідження ставлення до дітей з вадами у психофізичному розвитку

(анкети для учасників навчально-виховного процесу)

Анкета для вчителів
1.     Як би Ви поставилися до того, щоб у Вашому класі навчались 1-2 дитини з вадами психофізичного розвитку?
а) позитивно;
б) негативно;
в) немає різниці
2. Якої користі/шкоди могло б завдати іншим дітям спілкування з аномальними учнями?
а) це корисно, тому що_________________________________
б) це шкідливо, тому що________________________________
3. На Вашу думку, таких дітей треба:
а) жаліти;
б) допомагати їм;
в) ізолювати від здорових дітей;
г) щось інше __________________________________________

Комментариев нет:

Отправить комментарий