Дослідження
Дослідження стихійної інтеграції учнів із вадами психофізичного розвитку (анкета для вчителів)
Шановні
педагоги!
В наш час
особливої гостроти набувають проблеми дітей з відхиленнями в розвитку.
Пропонуються різні варіанти навчання цих дітей. Одним із них є інтеграція дітей
з відхиленнями в розвитку в масові школи.
Інтеграція –
це включення дітей з відхиленнями в розвитку в навчання в одному класі з
нормальними дітьми.
З метою
дослідження доцільності й особливостей такої інтеграції проводиться вивчення
думки вчителів нішої школи.
Просимо Вас
щиро відповісти на запитання анкети. Анкета є анонімною. Результати дослідження
публікуватись і оголошуватись не будуть.
Вдячні Вам за
співпрацю!
1. Клас –
2. Кількість учнів у класі –
3. Загальна успішність, зокрема:
-
кількість
відмінників –
-
кількість
невстигаючих –
4. З якими відхиленнями в розвитку є учні у Вашому класі
(вказати кількість)?
-
вади зору –
-
вади слуху –
-
вади мовлення –
-
грубі відхилення
в поведінці –
-
затримка
психічного розвитку -
-
розумова
відсталість –
-
порушення
опорно-рухового апарату –
5. Якої допомоги, на Вашу думку, потребують ці діти?
-
вади зору –
-
вади слуху –
-
вади мовлення –
-
грубі відхилення
в поведінці –
-
затримка
психічного розвитку –
-
розумова
відсталість –
- порушення опорно-рухового апарату –Чи одержують ці
діти спеціальну допомогу? Якщо так, то в якого спеціаліста?
-
вади зору –
-
вади слуху –
-
вади мовлення –
-
грубі відхилення
у поведінці –
-
затримка
психічного розвитку –
-
розумова
відсталість –
-
порушення
опорно-рухового апарату –
6. Якою Ви бачите роль психолога в наданні допомоги цим
дітям?
-
вади зору –
-
вади слуху –
-
вади мовлення –
-
грубі відхилення
в поведінці –
-
затримка
психічного розвитку –
-
розумова
відсталість –
- порушення опорно-рухового апарату –
7. З якими труднощами стикається вчитель у роботі з
такими дітьми?
-
вади зору –
-
вади слуху –
-
вади мовлення –
-
грубі відхилення
в поведінці –
-
затримка
психічного розвитку –
-
розумова
відсталість –
-
порушення
опорно-рухового апарату –
8. В чому полягають, на Вашу думку, особливості роботи
вчителя з такими дітьми?
-
вади зору –
-
вади слуху –
-
вади мовлення –
-
грубі відхилення
в поведінці –
-
затримка
психічного розвитку –
-
розумова
відсталість –
- порушення
опорно-рухового апарату –
9. Проблема
інтеграції дітей з відхиленнями в розвитку в масову школу може бути розв’язана
так (виберіть потрібні варіанти ):
a) створення в масовій школі спеціальних класів
b) прийняття цих дітей у звичайні класи
c) додаткова підготовка вчителя для роботи з цими дітьми
d) наявність у школі посади педагога-дефектолога для
роботи з цими дітьми
e) ці діти мають навчатись у спеціальних школах
Дослідження ставлення до дітей з вадами у психофізичному розвитку
(анкети для учасників навчально-виховного процесу)
Анкета для
вчителів
1. Як би Ви поставилися до
того, щоб у Вашому класі навчались 1-2 дитини з вадами психофізичного розвитку?
а) позитивно;
б) негативно;
в) немає різниці
2. Якої користі/шкоди могло б завдати
іншим дітям спілкування з аномальними учнями?
а) це корисно, тому
що_________________________________
б) це шкідливо, тому
що________________________________
3. На Вашу думку, таких дітей
треба:
а) жаліти;
б) допомагати їм;
в) ізолювати від здорових дітей;
г) щось інше
__________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий