понедельник, 25 апреля 2016 г.



5 квітня 2016 року на базі факультету корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова відповідно до плану роботи Міністерства освіти і науки України відбулась  Перша міжнародна конференція з Прикладного аналізу поведінки «Застосування прикладного аналізу поведінки – АВА (applied behavioran alysis)  в системній корекційній роботі з аутичними дітьми».
Мета конференції – поширення інформації про провідні сучасні методики корекції та навчання дітей з аутизмом, зокрема, застосування принципів прикладного аналізу поведінки в роботі з цими дітьми.
У роботі конференції взяли участь понад 250 учасників, а саме: представники Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів та закладів післядипломної педагогічної освіти, відомі науковці Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, працівники психолого-медико-педагогічних консультацій, практичні психологи та соціальні педагоги.
Спікерами конференції були спеціалісти з України, Ізраїлю та Грузії, сертифіковані викладачі, магістри з фахової освіти, логопеди, психологи, дитячі психіатри, сертифіковані поведінкові аналітики ABA.
Під час конференції були висвітлені питання раннього втручання, застосування методів часткового фізичного обмеження для зменшення проявів аутоагресивної поведінки у підлітків із розладами спектру аутизму, прикладного аналізу поведінки для формування соціально-адаптивних та комунікативних навичок у дорослих людей з аутизмом, методи навчання соціальним навичкам дітей та підлітків з аутизмом, особливості прикладного аналізу поведінки в корекційній роботі логопеда з дітьми аутистичного спектру порушень, стратегії підтримки учнів з аутизмом в інклюзивному класі.
Конференція повністю відповідала меті, а саме: надала інформацію про ключові сучасні методики та підходи щодо корекції та навчання дітей з аутизмом.
Всі отриманні знання та практичні матеріали були розглянути та проаналізовані на виробничій нараді кафедри виховання й розвитку особистості та будуть використовуватися на лекційних та практичних заняттях для забезпечення фахового психолого-педагогічного, соціального супроводу дітей із аутизмом з метою створення передумов для реалізації їх права на освіту.

Комментариев нет:

Отправить комментарий