5 квітня 2016 року на базі факультету
корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету
імені М.П.Драгоманова відповідно до плану роботи Міністерства освіти і науки
України відбулась Перша міжнародна конференція з Прикладного аналізу поведінки
«Застосування прикладного аналізу поведінки – АВА (applied behavioran alysis)
в системній корекційній роботі з аутичними дітьми».
Мета конференції – поширення інформації про провідні сучасні методики
корекції та навчання дітей з аутизмом, зокрема, застосування принципів прикладного
аналізу поведінки в роботі з цими дітьми.
У роботі конференції взяли участь понад 250 учасників,
а саме: представники Міністерства освіти і науки України, Інституту
модернізації змісту освіти, науково-педагогічні працівники вищих навчальних
закладів та закладів післядипломної педагогічної освіти, відомі науковці Національного
педагогічного університету імені М.П.Драгоманова, працівники
психолого-медико-педагогічних консультацій, практичні психологи та соціальні
педагоги.
Спікерами конференції були спеціалісти з України, Ізраїлю та Грузії,
сертифіковані викладачі, магістри з фахової освіти, логопеди, психологи, дитячі
психіатри, сертифіковані поведінкові аналітики ABA.
Під час конференції були висвітлені питання раннього втручання, застосування
методів часткового фізичного обмеження для зменшення проявів аутоагресивної
поведінки у підлітків із розладами спектру аутизму, прикладного аналізу
поведінки для формування соціально-адаптивних та комунікативних навичок у
дорослих людей з аутизмом, методи навчання соціальним навичкам дітей та
підлітків з аутизмом, особливості прикладного аналізу поведінки в корекційній
роботі логопеда з дітьми аутистичного спектру порушень, стратегії підтримки
учнів з аутизмом в інклюзивному класі.
Конференція повністю відповідала меті, а саме: надала інформацію про
ключові сучасні методики та підходи щодо корекції та навчання дітей з аутизмом.
Всі отриманні знання та практичні матеріали були розглянути та
проаналізовані на виробничій нараді кафедри виховання й розвитку особистості та
будуть використовуватися на лекційних та практичних заняттях для забезпечення
фахового психолого-педагогічного, соціального супроводу дітей із аутизмом з
метою створення передумов для реалізації їх права на освіту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий